Ovo je mjesto za sve muzicare, a i one koji to nisu...
     
 






Korg OASYS

Korg OASYS

Ovaj workstation je dizajniran tako da zahtijevnim muzičarima obezbeđuje pun set mogućnosti za audio produkciju prateći promjene u savremenim načinima snimanja. Oasys donosi napredan Midi sekvencing, 16-kanalno audio HD snimanje, fleksibilnu kontrolu MIDI-ja, CD rezač, procesiranje efekata u studijskom kvalitetu, KARMA tehnologiju druge generacije, i najmoćniji sintisajzer na svetu, što je sve spojeno u jedan elegantni instrument.

OASYS nije samo potpuno nov instrument, već je to potpuno nova platforma koja će podržavati Korg inovacije u narednim godinama. OASYS u sebi ima veoma brz kompjuterski procesor i koristi nove softvere koji su razvijeni da rade na modifikovanoj internoj Linux platformi. Zahvaljujući tom integrisanom, posebno dizajniranom operativnom sistemu, rad na OASYS uređaju je veoma stabilan, a ipak se nude sve pogodnosti varijabilnih softverskih sistema. Korisnik ima mogućnost da doda nove kartice kojima proširuje svoje radne mogućnosti: nove instrumente, nove efekte, i dodatne ROM biblioteke, što osigurava da će OASYS godinama ostati u centru muzičkog sveta. Da bi tehnologija bila korisna, ona mora biti lako dostupna. Na prednjoj ploči OASYS-a se nalaze displej u boji koji radi na dodir od 10,4 inča i širok spektar dodjeljivih komandi – padovi, slajderi, džojstici, potenciometri, riboni, itd. - svi dizajnirani tako da obezbjede laku kontrolu na dodir. Iako je OASYS svijet za sebe, on i dalje može lijepo da sarađuje sa drugim uređajima. Zadnja ploča nudi mnogo analognih i digitalnih ulaza i izlaza, uključujući i USB. Tri za snagu jednoga Sve počinje sa zvukom. OASYS daje takav nivo realizma, vjernosti i kvaliteta zvuka koji predstavlja novu dimenziju za profesionalne muzičke instrumente. OASYS sadrži tri kompletna algoritma za sintezu koji treba da popune vašu paletu zvukova: HD-1 High Definition PCM synth, plus dva EX i Expansion Instruments - AL-1 Analog Modeling Synth i CX-3 Modeled Tonewheel Organ. Vrhunska sinteza U OASYS je ugrađen nov vrhunski uređaj koji radi na PCM bazi, koji se zove HD-1 High Definition Synthesizer. Zvuk HD-1 je iznenađujuće čist i prezentan; visoke frekvencije su kristalno čiste, ali nikada oštre; zvuk je u čitavom frekvencijskom spektru sofisticiran, bogat i precizan, sa mnogo detalja. Ono što pokreće ovaj uređaj je neverovatnih 616 MB wave ROM-a; wave ROM je nekompresovan, tako da prevazilazi i CD audio kvalitet. Ova bogata PCM biblioteka nam dozvoljava da uhvatimo mnogo više prirodnih detalja po kojima se inače razlikuju akustični instrumenti, tako da sada i zvuk iz OASYS-a slušalac definiše kao „realan“. U uređaj je takođe uključeno mnogo stereo semplova da bi se očuvalo prirodno modelovanje i prostornost akustičnih zvukova – posebno kada su u pitanju orkestarski zvukovi i kompleti bubnjeva. Druga poboljšanja uključuju mnoge produžene semplove koji čuvaju prirodan dikej instrumenata, i setove semplova koji imaju pun frekvencijski spektar, koristeći i do 4 nivoa podešenja dinamike da bi se dobio kompletan dinamički raspon. Ali, to je samo početak. Svaki OASYS ima i dve dodatne EX s Expansion Sample biblioteke. Lako razumljiv EX s -1 Expansion ROM set postoji u osnovnoj varijanti uređaja, i daje spektakularne stereo bubnjeve, dodatne velike akustičke i sintisajzerske multisemplove pomoću kojih je moguće dočarati dodatne detalje i karakter. EX s -2 Concert Grand, sa druge strane, daje jedinstveno iskustvo sviranja na koncertnom klaviru. Klavir nudi neuporedivi realizam, jer je baziran na pojedinačno semplovanim tipkama, pravom stereo pozicioniranju, podešenju dinamike u 4 nivoa i dodatnom simuliranju denfera. Napredak u arhitekturi zvuka kod HD-1 omogućava da jedan oscilator reprodukuje stereo zvukove i da podržava 4-smijerno podešenje i pretapanje. Svaki oscilator može da angažuje do dva multi-mod filtera, dva oscilatora niskih frekvencija (LFO), dva generatora envelope (EG) i pojačanje u dva stepena istovremeno. Dodatni „voice common“ LFO i EG obezbijeđuju još jedan nivo kontrole boje. Super brzi LFO oscilatori uključuju 18 zvukova sa mogućnostima modulacije. EG-ovi imaju po 11 krivulja koje se mogu izabrati za svaki korak, što donosi boje prepune detalja i amplitudnih promena. Novi parametri za drajv daju raspon harmonskih distorzija od mekih, pa do veoma tvrdih. Korg-ov AMS (Alternate Modulation Source) omogućava da OASYS ima 52 dodatna modulaciona izvora. AMS mikseri koji su novitet, omogućavaju miksovanje i manipulisanje sa raznim modulacionim izvorima, Otključavanje kombinacije što kontrole čini drastično fleksibilnijim! Korg-ova poznata Combination struktura, koja se pojavila pre skoro 20 godina u M-1 klavijaturi, je proširena i sada dozvoljava upotrebu do 16 Programa koji mogu da se podele i rasporede preko klavijature. Osim dodatnih zvučnih elemenata, ovo znači i da se Combo boje mogu podesiti i sačuvati kao kompletne 16-kanalne MIDI konfiguracije za upotrebu sa eksternim sekvencerom i kompjuterskim DAW-ovima, što korisnici često traže. Slobodno možete kombinovati Programe iz HD-1, AL-1 i CX-1 da biste dobili nevjerovatne nove boje, ili da biste dijelili klavijaturu po zonama, dinamici i lejerima. Pojačan OASYS Combi mod sada nudi poboljšane mogućnosti podešavanja zvuka, dajući kontrolu u realnom vremenu nad 33 parametra za svaku boju, tako da možete da editujete svaki od 16 zvukova, a da pri tom ne utičete na originalni Program. OASYS je veoma moćna mašina koja, između ostalog, može da reprodukuje do 179 zvukova istovremeno. Duh iz prošlosti Dugogodišnji obožavaoci Korg-a se još uvek sjećaju revolucionarnih Vector Synthesis i Wave Sequencing tehnologija. Pa, one su se vratile u još boljem izdanju. Vector Joystick – zajedno sa Vector Envelope i Vector Modulation – omogućava mekano pretapanje između dva oscilatora u Program modu. Ali Vector Synthesis karakteristike mogu u potpunosti da se iskažu tek u Combination modu, dok slobodno pretapate četiri različite kombinacije zvukova da biste proizveli „žive“ boje. Možete definisati do pet Vector „pozicija“, a za određivanje tajminga među pozicijama možete upotrebiti ili vrijednost note (iz internog ili eksternog tempa) ili apsolutno vreme. Ovo podešenje Vector-a se može ubaciti u kontinualni lup da bi se dobio zvuk koji se trajno modulira. Vector kontrole mogu da utiču i na parametre koje definiše sam korisnik. Wave sekvence reprodukuju seriju odabranih waveform-a u vremenu, čime se dobijaju ili ritmizovane boje, ili kompleksni kontinualni zvukovi. Čak možete i da definišete pič za reprodukciju svakog pojedinačnog koraka. Nova poboljšanja ove klasične tehnologije uključuju unapređenu sinhronizaciju tempa, promijene tempa i adaptaciju dužina waveform-a u realnom vremenu. Osim toga, postoje i dvostruki integrisani step-sekvenceri koji omogućavaju da wave sekvence kontrolišu praktično bilo koji parametar Programa kao što su filteri, panorame, distorzije, brzina LFO-a itd. Isto tako, mnogi OASYS Alternate Modulation Sources ( AMS ) mogu da se iskoriste za promenu parametara wave sekvenci. Najbolji VA Prvi OASYS EX i Expansion Instrument je vrhunski virtuelni analogni sintisajzer: AL-1. Dizajneri AL-1 se nisu zadovoljili uobičajenim brojem imitiranih zvukova. Umesto toga, AL-1 pruža 84-tonalnu polifoniju koja može da reprodukuje zvuk iz čak 504 oscilatora (uključujući i generatore šuma). Ovakva struktura omogućava da korisnik dobije daleko vjerniju imitaciju analognog sintisajzera, od one koja se dobije sa pojednostavljenim rešenjem kao što je simulacija rada oscilatora prostim prepisivanjem. Ali, to je samo početak. AL-1 može da zadovolji sve vaše čežnje za analognim uređajima – sada i u budućnosti. Dva glavna oscilatora nude po 8 fleksibilnih waveform-a za široku paletu promenljivih struktura. Ostale karakteristike uključuju i wave-shape morphing, oscilator za niske frekvencije koji je u stanju da vam pomjera zidove i generator bijelog, roze i crvenog šuma. Takođe možete podesiti količinu distorzije što će doprineti da vaš sintisajzer zvuči još analognije. Audio ulazi mogu da posluže kao dodatni izvori zvuka. Svaka boja može da koristi ili jedan ili dva filtera koji nezavisno jedan od drugoga mogu na razne načine da boje zvuk (Low Pass, Band Pass, Band Reject [notch], i High Pass). Filteri mogu da budu vezani redno ili paralelno i da imaju promijenu nivoa od 12 dB ili 24 dB po oktavi. Korg-ov novi MultiFilter dozvoljava pretapanja u realnom vremenu između dva od 21 mogućeg tipa filtera, uključujući i one koje je sam korisnik definisaoModulacija je vitalna komponenta svakog analognog sintisajzera, pa je to slučaj i kod AL-1. Postoji pet generatora envelope koji mogu da proizvedu ultra brze atake, a moguće je i odrediti različitu krivu envelope za svaki korak. Za svaki generator envelope postoje po četiri LFO-a koje pokreću bilo koji od 18 mogućih waveform-a. Osim što LFO može da se sinhronizuje prema tempu, možete da mu odredite fazni status i srednju vrijednost amplitude. Da bi sve envelope bile u fazi, postoji i jedan zajednički LFO. Takođe postoje dodatne mogućnosti modulacije preko 52 Alternate Modulation Sources ( AMS ); dual AMS Mod miksera; dva key-tracking generatora; i 32-stepeni Step Sequencer. Osim piča, Step Sequencer može da definiše fiksnu modulaciju za svaki od 32 stepena, uključujući i ritmiku pri stvaranju ritmički komplikovanih sekvenci. Postoji i parametar preko koga određujete koliko su mekani prelazi između koraka. Standardni EX i Program donosi još više modulacionih mogućnosti, uključujući i Common Step Sequencer, još dva key tracking generatora i Vector Envelope.. Organ-ik audio Treći deo OASYS sintisajzera je baziran na dizajnu CX-3 orgulja sa registrima, koja važi za najbolju simulaciju zvuka orgulja. Zbog toga na OASYS klavijaturi možete naći dual registre za kontrolu svih nijansi zvuka, uključujući čak i probijanje, klik tipke, korus / vibrato i simulaciju Lesley-a. Osim toga, poboljšan je i Korg-ov jedinstveni EX Mode koji daje dodatne harmonike i perkusione zvuke, što zvuk čini znatno „življim“. Klavijatura može da se podeli tako da se simuliraju gornji i donji manuali, od kojih svaki ima svoje registre. Pri oponašanju zvuka legendarnog Lesley-a, CX-3 omogućava kontrolu nad mnogim elementima kao što je postavka mikrofona, brzina rotora itd. Na kontrolnoj ploči OASYS-a postoji mogućnost direktnog pristupa svakom od devet registara preko reglera (na ekranu možete videti njihove trenutne vrednosti). Takođe može da se pristupi i kontroli vibrata / korusa, perkusivnih zvukova i svim tradicionalnim kontrolama koje postoje na orguljama, a koje su postavljene na logičan i prepoznatljiv način. Prednost OASYS sintisajzera je što koristi mogućnosti tri odvojena sintisajzerska modula na različite načine i u raznim kombinacijama. EX i Program može da bude domaćin za dva modula, tako da možete da koristite dva AL-1 da napravite moćne sint zvukove, ili dva CX-3 da biste dobili hibridne boje orgulja. Dizajneri zvuka koji vole da eksperimentišu mogu da spoje CX-3 i AL-1 i da dobiju nove boje – izbor je vaš! Efekti OASYS dovodi kvantitet i kvalitet integrisanih efekata na novi nivo, nudeći iznenađujućih 12 inserata, 2 master i 2 totalna efekta, što znači da su mogućnosti procesovanja šest puta veće nego kod TRITON-a! OASYS u sebi ima i neke zabavne stvari kao što je ToneWorks ( REMS ) simulacija različitih modela mikrofona, pojačala i zvučnika; O-Verb sa OASYS-PCI kartice; kola za korus/ vibrato iz CX-3; Ensemble iz Polysix-a itd. Mogućnosti su ogromne kada koristite 185 algoritama. OASYS može da se koristi i kao efekt-procesor sa 6 ulaza i 10 izlaza! Ako i ne koristite OASYS kao procesor za signale koji dolaze iz drugih uređaja, bar možete da sačuvate druge procesore koje imate za druge signale, dok OASYS sasvim lijepo može da obrađuje sopstvene signale. Na primer, u OASYS-u postoje 32 ekvilajzera (svaki ekvilazer ima tri opsega koja kontroliše, od kojih je onaj za srednje frekvencije promjeljiv), koji mogu da se dodijele na bilo koji kanal koji se reprodukuje. Ali na kraju će vas ipak najviše impresionirati kvalitet zvuka koji daje OASYS. Iza tog kvaliteta stoje godine rada internacionalnog tima dizajnera zvuka, koji je stvorio stotine novih Programa, od realističnih akustičnih instrumenata, do maštovitih zvukova po kojima je Korg poznat, od prepoznatljivih zvukova orgulja koji su dizajnirani za CX-3, do najnovijih sint zvukova koji koriste sve mogućnosti AL-1. OASYS u osnovnoj verziji ima 1152 Programa, a ostavljen je i prostor za 1664 korisnička zvuka (organizovanih u 13 banaka). Sve lokacije zvukova su potpuno promijenljive, tako da možete sami sebi da napravite raspored koji vam odgovara. OASYS ima i 40 kompleta bubnjeva, a ima mijesta za još 152 kombinacije bubnjeva. Ovi zvukovi bubnjeva su napravljeni od stereo semplova, dinamika se kontroliše u četiri nivoa, a postoji i ekvilajzer sa 3 opsega za svaki indeks bubnja. Što se tiče 16-kanalnih kombinacija, 384 postoje u osnovnoj verziji, a ostaje mijesta za ukupno 1792 (14 banaka). KARMA do maksimuma KARMA predstavlja revoluciju u tehnologiji algoritama. Ta tehnologija generiše neverovatne fraze i druge muzičke efekte koji mogu da se menjaju i smenjuju u realnom vremenu. KARMA i dalje postavlja standarde prema kojima se procenjuju svi drugi generatori arpeđa, fraza i efekata. KARMA vam omogućava da odsvirate nevjerovatno isprepletene notne kombinacije, tehno-arpeđa i efekte, složene ritmičke i melodijske strukture, zvučno realna glisanda i kompleksne gitarske pasaže i ritmove, a to je samo dio mogućnosti. Ako dopustite da vas KARMA inspiriše, svirajući i koristeći OASYS vaša kreativnost i ideje će dostignuti neočekivani umjetnički nivo i izražajnost. KARMA tehnologija druge generacije je još proširila spektar mogućnosti i funkcija. KARMA Wave Sequencing dozvoljava manipulaciju reprodukcije semplova i waveform-a, koji su srž svake boje, a da pritom svakoj noti dopušta pristup različitom semplu ili waveform-u prilikom generisanja. KARMA vam sa KARMA Wave Sequencing funkcijom dopušta da lako i brzo pridodate ovaj izuzetni efekat zvuku, a da pri tom niste prisiljeni da sami unapred programirate boje! Note Remapping funkcija vam pruža mogućnost da zvučno promjenite i varirate različite ritmove, mijenjajući jedan sempl bubnja sa bilo kojim od više hiljada semplova perkusivnih instrumenata koje vam nudi KARMA. U Program modu možete dodijeliti jedan KARMA Generated Effect (GE) odabranoj boji, dok Combi i Sequencer modovi dozvoljavaju dodijelu od maksimalno četiri efekta istovremeno. Tada svaki od četiri KARMA modula ima svoj sopstveni „Module Layer“, gdje osam reglera, osam prekidača i osam „scene“ tastera pružaju kontrolne mogućnosti za jedan GE (na primer drum groove). Dodirom na Module Control dugme izaberite drugi lejer, i odmah možete isto tako mijenjati i regulisati sve parametre tog lejera preko već pomenutih kontrola. Pored četiri Module Layer-a postoji i Master Layer, koji može da sebi podredi parametre i kontrole bilo kog Module Layer-a. On takođe može da kontroliše sve lejere odjednom – tako da jedan regler definiše parametre za, na primjer, ritmičku aktivnost ili „swing“ svih lejera ili, ako vam je tako po volji, samo za dva ili tri lejera. Svaki Module Layer ima 8 „scena“ koje memorišu trenutna podešenja 16 reglera i prekidača, i omogućavaju trenutne promene podešenja za taj lejer ponovnim pozivom tih memorisanih scena. Master Layer takođe ima 8 „scena“, u kojima je moguće memorisati informacije o podešenjima njegovih 16 reglera i prekidača, ali i o tome koje su scene definisane za svaki Module Layer. Najbolje od svega je što su dizajneri iz kompanije, koristeći iskustva korisnika, napravili da KARMA bude mnogo jednostavnija za korišćenje, a pri tom i još flekibilnija. U osnovnoj verziji postoji čak više od 2000 Karma Generated Effects (GEs) koji su standardizovani za jednu od 13 različitih “Real-Time Control Models” koristite i ostale. ( RTC Models). Jedan RTC Model određuje koji parametri su dostupni za kontrolu u realnom vremenu i kako im se kontrolna površina dodijeljuje. Pošto svi GE-ovi dijele istu postavku, kada naučite da koristite jedan, na isti način Zadovljstvo sekvenciranja Korg-ov 16-kanalni MIDI sekvencer snima do 200 pjesama (400.000 MIDI nota), i to je vjerovatno najjednostavniji sekcencer za upotrebu koji postoji na tržištu. Samo jednim dodirom se prebacujete sa sviranja Programa na „spremno-za-snimanje“ status, automatski uključujući kanale i šaljući zvukove u željene rute. Song Templates sadrže unapred dodeljene rute efekata i dodeljivanje programa, što vam omogućava da imate još jednu prečicu koja može da vam pomogne da uhvatite svoj kreativni momenat. OASYS ima 16 Song Templates, plus dodatnih 16 koje možete da prekrojite prema svojim potrebama. Svaka pesma u Song Templates ima i nekoliko paterna ritma – uključujući i intro, prelaze i krajeve – koje možete da iskoristite da brzo isprogramirate kanal sa ritmom. Funkcije sviranja i snimanja paterna u realnom vremenu (Real Time Pattern Play and Record - RPPR) mogu da se koriste tako da se određeni patern dodijeli određenoj tipki na klavijaturi, što vam omogućava da brzo isprogramirate kanale, ili da napravite interaktivni performans. Mogućnost selektovanja lup reprodukcije za pojedinačne kanale vam dozvoljava da programirate manje cjeline, za bubanj na primer, koje onda stavljate u lup u željenom trajanju. Funkcija In-Track Sampling vam omogućava da dodate semplovani audio direktno na MIDI kanal, a resampling vam omogućava da pravite nove lupove/ ritmove od svojih kanala. Kuća za snimanje Kao smjeo novitet na tržištu klavijatura, OASYS nudi neverovatnih 16 audio kanala za snimanje, koji su savršeno integrisani u MIDI kanale sekvencera. Moguće je snimiti do četiri kanala čistog, nekompresovanog audio signala od 16-bita i 48kHz istovremeno na interni hard disk od 40GB. U softveru za snimanje su dostupni svi efekti koje poseduje OASYS, tako da možete da pozovete varijantu bilo kog modela kvalitetnog mikrofona ili pojačala, da signal obradite dinamički i prostorno (virtuelni izbor audio opreme) kada snimate signal iz spoljnjeg izvora. Audio rekorder ima i mogućnost uključivanja fantom napajanja i kontrole signala preko miksete sa punim opcijama po kanalu, automatizaciju i mogućnost editovanja pojedinačnih kanala, ali i čitave pesme. Tu se opet vidi ogromna prednost velikog TouchView displeja u boji, na kome se informacije dobro vide, te se lako radi editovanje i miksovanje. 16-kanalni digitalni rekorder može da učitava i ekspotruje kanale u WAV formatu. Od jednostavnog komponovanja do kompletne produkcije, OASYS nudi sve mogućnosti koje mogu da vam zatrebaju u bilo kojoj situaciji rada sa audiom. Otvoreno semplovanje OASYS ima isti sistem otvorenog semplovanja koji se prvo pojavio kod TRITON Studio klavijature. Možete da semplujete ili resemplujete u bilo kom radnom modu, da semplujete kroz efekte, i još mnogo toga. Vrhunski alati za editovanje uključuju sjeckanje, produžavanje i lupovanje semplova, zatim promjenu sempling frekvencije i normalizaciju. Postoji i Auto-Setup funkcija koja vam omogućava da dobijete željeno podešenje za semplovanje samo jednim dodirom. Sempling memorija je 256MB, i može da se poveća na preko 500MB bez upotrebe dodatnog RAM -a (ako izaberete da ne uključujete EX s -1 Expansion ROM data). Mogu da se koriste semplovi u originalnom Korg formatu, zatim AIFF, WAV and AKAI (S-1000/3000 sa naprednom konvrzijom Program parametara), a interni semplovi mogu da se eksportuju kao WAV ili AIFF fajlovi. Pod kontrolom Korg je proizveo interfejs koji je muzički intuitivan, elegantan i potpuno razumljiv. OASYS ima kolor TouchView displej od 10,4 inča što uveliko olakšava rad. Ovaj displej ima mogućnost promjene nagiba, a grafički je veoma bogat. Postoje mnoge kontrole koje mogu da se aktiviraju u realnom vremenu. Tradicionalni Korg džojstik, dual svičevi i ribon kontrole mogu da se dodele i kontrolišu preko Vector džojstika, 8 potenciometara, 16 svičeva, 9 reglera i 3 pedalna ulaza. Osam potenciometara i devet reglera su pojačani sa LED indikatorima koji pokazuju trenutne vrednosti. Devet reglera imaju i dvostruku namijenu kao registri. OASYS takođe ima i osam soft-tač bubnjarskih padova koji su osetljivi na promene jačine dodira, a koji se koriste da trigeruju note, kontrolere, i akorde koji mogu da se koriste sa KARMOM ili za posebne potrebe pri izvođenju. Kontrolna površina OASYS-a ima više modova za rad – ona može da bude mikser za 16 MIDI kanala, ali i mikser za 16 audio kanala. U ovim modovima imate kontrolu nad nivoom, panoramama, selektovanjem kanala, solo funkcijom, ekvilizacijom, slanjima u efekte itd. Kontrolna površina može da služi i kao kontroler u realnom vremenu za zvukove i KARMA parametre, ili može da se koristi kao površina za podešavanje boje sa 33 parametra u toku trajanja pjesme, bez promjene originalnog programa. Konačno, u External modu kontrolna površina može da se mapira za različite MIDI kontroler poruke da bi se na taj način kontrolisali eksterni uređaji kao što su softverski sintisajzeri, kompjuterski DAW-ovi i drugi MIDI hardver. Kontroleri nude mogućnost da podesite njihov rad prema ličnim potrebama.. Dobre veze OASYS Open Architecture Synthesis Studio nudi razne vrste konekcija koje su vam potrebne u profesionalnom studiju, bilo analogne ili digitalne. Osim glavnih stereo izlaza, OASYS nudi osam individualnih izlaza koji mogu da se koriste za odvajanje boja ili kanala za pojedinačno snimanje ili procesiranje. Svi analogni izlazi su opremljeni 24-bitnim D-A konvertorima, a zvukovi mogu da se procesuju kroz insert efekte pre nego što se pošalju na ove izlaze. Četiri ulaza (dva su kombinovani XLR/ 6,3 konektori sa mogućnošću uključenja fantom napajanja, plus dva 6,3 konektora) mogu da se koriste pri semplovanju ili audio snimanju, zajedno sa 24-bitnim optičkim S/P DIF konektorima koji podržavaju rad na sempling frekvencijama od 48 i 96 kHz. Za zadovoljenje vaših višekanalnih digitalnih potreba, možete takođe da dodate EXB-DI opciju i da dobijete 8 kanala 24-bitnih ADAT-kompatibilnih ulaza i izlaza. Osim toga, na rapolaganju su i četiri brza USB 2.0 porta, preko kojih možete priključiti eksterne hard diskove, fleš memoriju i druge uređaje. Interni CD-R/RW vam omogućava da narezujete audio diskove, da sačuvate svoje zvukove, sekvence i HD podatke, ali i da „ripujete“ semplove direktno sa audio diskova. OASYS ima tri ulaza za pedale, kojima mogu da se dodijele različite funkcije, uključujući i modulaciju, sostenuto, promene Programa, uključivanje snimanja i još mnogo toga. Budućnost sada Dok OASYS obećava budućnost bez granica, ta budućnost je već došla! Uključili smo prva dva EX s izdanja besplatno uz OASYS; EX s -1 je vrlo upotrebljiv set za ekspanziju ROM memorije, a EX s -2 je Grand piano od 510 MB koji je napravljen od precizno mapiranih stereo semplova sa 4 nivoa mjerenja dinamike i sa realističnim lejerom za denfovanje – sve to donosi jedan neuporedivi realizam zvuka. Očekujemo da će se u skoroj budućnosti pojaviti nove opcije. Dva modela između kojih možete da birate OASYS možete dobiti u dvije osnovne konfiguracije: dinamička klavijatura sa 76 sintisajzer dirki, ili dinamička klavijatura sa 88 otežanih klavirskih dirki koja daje najbolji odziv dinamike (RH2) tako da su dirke za niže tonove teže nego za više tonove, odnosno daju veći otpor, baš kao kod pravog klavira. Naravno, u obe opcije postoji i after-touch osetljivost.

Nema komentara: